onsdag 18 juni 2008

Känslo-pyttipanna

Jag är ju varken sjukare eller friskare p g a detta besked. Men vilken lättnad, vilken oerhörd lättnad! Jag är ju action-orienterad, och nu får jag action så det räcker.
Vilket gör att jag inte spiller vänta-energi i detta stadiet utan kan bunkra upp till nästa vänte-period. Den lär behövas.

Och även om provsvaren dröjer de 'utlovade' 3 veckorna så får jag ju ändå ett besked snabbare än jag väntat. Kan gå på semester och VETA. Oavsett vad det är jag vet då så är det en situation jag föredrar framför att sväva omkring som en fri radikal. Det är inte bra för någon, och särskilt inte för pessimister med livlig fantasi.

Jag är livrädd. Men glad. Eller nåt. Alla känslor är som en stor pyttipanna, svårt att sortera ut vad som är vad.

Går in i bredbandsskugga några dagar nu.

Tänk på mig alla.

2 kommentarer:

Fieli sa...

Alltid i mina tankar, vännen.
Jag är en liten ängel som sitter på din axel, viftar med mina svedda vingar & ger dig styrka.
Massor med kramar

Anonym sa...

Tänker på dig och håller båda tummarna. Behöver du "prata av dig" med någon som inte är alltför nära så ska du veta att det är ok att ringa mig. (Skickar mitt nummer till dig via det forum där vi båda är med) Kram!